Un Rapsoda a les paelles del Remei de Llíria

El passat… joquesé quin dia de setembre… La “colleta lliriana de alternativillos primera promoció”: Blesa, Desi, Faifo, Bego, Núria, Maria, Sandra, Lidia,  i alguns més que estaven, i altres que faltaven…  Ens van convidar a mi i a ma benvolguda germaneta, a les paelles del Remei. Ací vos deixe el reportage fotogràfic de unes fotets que m’ha passat la incansable Desi.

Ací sofregint la carn i preparant la paelleta, en un mar de fums infumables…

Tot el món vol adjudicarse la “feina” de la paella…

Però el vertader mestre paellero era el Faifo: Olé!!

Ací estic jo superbenacompanyat, amb l’equip de futbito de Rapsodes:

i a fartar!!!!

Després d’això, seguirem la nit (els més valents només, els iaios es van retirar, que son la primera promoció i ja estàn un poc majors…). La verbena ubicada a la porta de l’esglesia del Remei ens espereva. Allí ens varem arrejuntar amb un grapat de gent ballant garrulaes a més no poder, i vam decidir fer el mateix. Realment m’ho vaig passar genial, com sempre que vaig amb tots estos. Vaig trobarme a molta gent, de l’institut, de l’escola, Cynthia i la sua amiga Noelia (que serà la meua futura aprenenta del voluntariat pel valencià), els de Jerga Lírica, i més… Vaig pillarme un pet descomunal. Va xapar la verbena i jo encara seguia ahí, però es va fer de dia i el sol ens va anar espantant i vam anar replegant-nos fins a casa.

També vaig coneixer a dos xiques molt boniques, amb les quals vaig estar parlant deu sap quantes hores sobre l’amor, el sexe, i els grans misteris de la vida en general. Una conversa molt interesant. Un beset des d’ací per a vosaltres… Vallivana i Paula.

Bò, i aquesta es la crònica d’una nit molt divertida i autenticament lliriana. Gràcies a tots per estar per ahí!!! b7s!!

by Andreuet!!
Una resposta to “Un Rapsoda a les paelles del Remei de Llíria”

  1. Realmente no se com va surgir eixa converça tan profunda, com ens ficarem a parlar aixi cm aixi?? No se, pero ens varem riure molt, sobretot fliparem (ja saps…), varem akvar la nit amb tu, passant un moment molt agust!! Com si de tota la VIDA ens coneguerem!!!! jajaja. Wno xicón spere q ens avises quan feu 1 concert x aci a prop de València, ahi starem x animar-vos. Besets !!!

Deixa un comentari

